środa, 12 grudnia 2012

Kwiaciarnia i sklepik z ozdobami i prezentami świątecznymi.





Ania pije herbatkę i gniecie zamaszyście masę solną :) 

 Kwiaciarnia z kwiatkami i kolorowymi doniczkami z masy solnej - taki był nasz cel zabawy.
Sklepik Ani był zbyt ubogi w asortyment świąteczny, dlatego zrobiłyśmy też choinki, bałwanki i paczki z prezentami.

Lodziarnia i ciastkarnia przetrwały (pomimo częstych zabaw) do dzisiaj.
Wszystkie zabawki łączymy tworząc kilka sklepików dla lalek :)


A to jest torcik z urodzin od taty - Ani.
(Pomysł na torcik - tata Ani).





10 komentarzy:

  1. Dzięki za wizytę na moim blogu (i za komentarz) :-)
    A na zdjęcia udzieliłaś mi pozwolenia już dawno, pamiętasz? ;-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos: jak sobie radzisz ze spamem?
      Mnie zalał spam, więc włączyłam weryfikację obrazkową przy komentarzach :-(

      Usuń
    2. Jest takie Otokoto na facebooku, które kradnie zdjęcia z blogów takie jak nasze, zdjęcia nawet nie są podlinkowane!
      Teraz mam kopiowanie zabronione - wpisałam kod dlatego daj znać :)

      Usuń
    3. Acha :-(
      OK, dam znać :-)
      DZięki :-)

      Usuń
    4. Mam tylko dwa spamy, czegoś sobie nie zaznaczyłaś,pokombinuj w ustawieniach.

      Usuń
    5. A może ktoś nam coś podpowie w sprawie spamu?
      Mój problem to kradzież zdjęć :(

      Usuń
  2. Super:))) to wręcz hurtownia a nie mały sklepik:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zabawa trwała 3 godziny - wszystkie lalki z pokoju wychodziły z pełnymi siatkami zakupów :)

      Usuń
  3. 10 lat dla taty :) a figurki piekne wam wyszły

    OdpowiedzUsuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers