wtorek, 5 stycznia 2021

Uroczy Sebastian (Bia艂as) - mamy go 馃コ

  
Podr贸偶 by艂a bardzo nieprzyjemna i samolot bardzo si臋 ko艂ysa艂

No szklana kula to nie jest 馃え

W ciemnej peruce te偶 jestem przystojny 馃槇

Kuroshitsuji to ulubiona manga (komiks) Ani. Na cze艣膰 g艂贸wnego bohatera, kt贸ry jest  kamerdynerem Sebastianem, nasz wampirek otrzyma艂 takie same imi臋 馃憣✨

Nie no, dzieciarnia, przedszkole, co ja tu robi臋?! Nawet p贸艂ki maj膮 przeznaczone dla dzieci 馃檮

Krzes艂o niczego sobie, troch臋 zlewam si臋 z t艂em, ale co tam 馃槒

Ty si臋 kole偶anko teraz zastan贸w gdzie Ty b臋dziesz spa艂a bo ja rezerwuj臋 to 艂贸偶ko 

Jestem przystojny dlatego w ka偶dej peruce mi pasuje, c贸偶 馃憣

Ja si臋 tutaj nie mieszcz臋, nie widzisz tego?!

Jeste艣 ode mnie wi臋ksza ale to ja jestem wampirem馃槧!

Nooo, nasz go艣膰 ma wysokie wymagania!
Z jego ust ju偶 niejedno ostre s艂owo pad艂o, mamy z nim mn贸stwo roboty. Bardzo si臋 z艂o艣ci bo wyobra偶a艂 sobie szaf臋 pe艂n膮 ubra艅, a my jeste艣my zupe艂nie nieprzygotowane. Na razie Sebastian mo偶e liczy膰 na pi臋kne peruki. Na garnitury, krawaty, muszki, kaszmirowe szaliki, jedwabne apaszki, buty, kapelusze, koronkowe koszule, musi sobie jeszcze poczeka膰馃き

 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Odpisz臋 i ch臋tnie co艣 napisz臋 na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers