sobota, 2 maja 2015

Tęczowe paznokcie, dżinsowe paznokcie, ciasteczkowe, maczkowe, perłowe, złote i srebrne paznokcie, paznokcie na zimę i na lato, paznokcie tropikalne, na Halloween, pastelowe i w kwiatki, paznokcie w azteckie wzory i panterkowe - nasze inspiracje



Te też nas urzekły

Do dżinsowych kreacji :)

 Ciasteczkowe ;)

Przypominają mi cukierki z dzieciństwa - czekoladowe maczki

Znalazłam kolor lakieru, którym malowała mi paznokcie babcia. Kiedyś ten perłowo - tęczowy lakier był hitem ;-)


Dla mnie


Śliczniutkie!

Coś w tym kolorze jest, no i ten cień na policzki!

Wzór pasujący do mojej sukienki ;)

Na Halloween!

Nie może zabraknąć naszej, ulubionej panterki!

Złote paznokcie - HIT lata!

Srebrne też ciekawe ;)

Puchate




Teraz moje lakiery fikają sobie na biurku Ani.
Każdy projekt z szkicownika Top Model, koniecznie musi być pokolorowany moimi lakierami.
Muszę się pospieszyć z malowaniem paznokci!

Jak jeszcze coś ciekawego znajdę to na pewno tutaj wkleję.



Zamówienie na tą świnkę morską mam już złożone ;)





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Proszę o informację jakiej firmy jest ten perlowo-tęczowy lakier?

Bajki Akinajki pisze...

Nie mam pojęcia jaki lakier miała moja babcia.
Wydaje mi się, że był to zwykły, tani, polskiej firmy lakier ;)