wtorek, 25 maja 2021

Philodendron erubescens Pink Princess sadzonka

 

Dwa lata temu kupiłam malutką sadzonkę Philodendrona Pink Princess. Roślina była mała, a wszystkie jej listki były w oliwkowym kolorze. Miały tylko delikatne, różowe cętki. Dwa tygodnie temu, mój wyrośnięty już okaz philodendrona rozwinął swoje możliwości twórcze. Nowy liść to half moon albo half leaf - połowa liścia ma zabarwienie różowe, a połowa oliwkowe. Nie mogę się napatrzeć. Od czasu do czasu będę wstawiać na bloga posty z naszymi okazami parapetowymi. Jest ich trochę i warto je upamiętnić. 


Dosłownie minęły od wystawienia zdjęć powyżej tylko 3 dni i znowu (chwalę się😊) jest nowy liść😳 


Tym razem nowy liść już nie jest tak różowy, ale będzie oliwkowy z dodatkiem różu 🌱🌺


Ostatnie zdjęcie zrobione jest w sztucznym oświetleniu, wieczorem🌺

13 komentarzy:

  1. Jest naprawdę przepiękny 😍
    Nie mogę się doczekać ,aż pokażesz kolejne kwiaty ,z Twojego parapetu ☺
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale nietypowo wygląda! Lubię takie kwiatki. Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywna ta roślina . Powinnam nazywać się Picasso 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, każdy liść po swojemu maluje. Prawdziwy Picasso😊💓

      Usuń
  4. Jaka piękna roślina! Nigdy takiej nie widziałam, cudowne barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwkowo - różowe, to moja ulubiona roślina doniczkowa💓❤️

      Usuń
  5. Pięknie wyrósł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Ślicznie wyrósł! Cudownie wygląda ten listek, cała roślinka jest piękna i okazała :) Nie mogę się doczekać aż pokarzesz nam inne parapetowe roślinki! Ja uwielbiam naturę i kwiaty :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers