czwartek, 5 lipca 2012

Wieża z rolek po papierze toaletowym i ręcznikach papierowych urosła do sufitu!


To zdjęcie zrobiłam w święta Wielkanocne i zapomniałam pochwalić się na blogu naszą wieżą do sufitu.

Ania bardzo często bawi się rolkami i tackami układając z nich garaż, zamek, domki dla lalek, domki dla koników, wysoką wieżę do sufitu (z naszą pomocą) i inne budowle.

Jest tylko jeden mały problem - gdzie te rolki przechowywać?
Na razie włożyłam rolki i tacki do dużego worka i powiesiłam na klamce za drzwiami.

Jak ktoś ma fajny pomysł na przechowywanie takich zabawek to proszę  o podpowiedź.
:)





8 komentarzy:

  1. Hermoso!!!!!!

    Cariños. Laura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca!!! :-)
    Też mam problem z przechowywaniem :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po papierze toaletowym nie zbieramy (zarazki), ale po ręcznikach papierowych mamy mnóstwo. Ostatnio podzieliliśmy się naszym zbiorem ze znajomymi, którym spodobała się nasza gąsienica-kulodrom i też zapragnęli mieć taką.

      Usuń
    2. Na razie nie mamy piwnicy i strychu, a garaż jest zawalony choinkami, ozdobami świątecznymi, rowerami, oponami itp.
      Wszystkie rolki po papierze toaletowym zamalowałyśmy farbkami (zarazki może się poddusiły :)).
      Widziałam Waszą gąsienicę-kulodrom i zrobimy podobną.
      Bardzo podobają nam się Wasze pomysły (często oglądam różne blogi z Anią).
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Wasza wieża robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy i prosty pomysł na zajęcie dla dziecka, podkradam go :)

    OdpowiedzUsuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers