wtorek, 21 sierpnia 2012

Paperoni - Papierowy Zrolowany Świat !

PAPERONI - Papierowy Zrolowany Świat !
Paperoni to papierowe rolki do kreatywnej zabawy. Możesz tworzyć zwierzątka, rośliny, ozdoby oraz wiele innych płaskich i przestrzennych wzorów.
Aby zrobić wzór wystarczy umieścić Paperoni na powierzchni klejącej szablonu, ozdobić dodatkami i gotowe.

Zestaw z urządzeniem do cięcia Paperoni - STUDIO  :)




Postanowiłyśmy zrobić własne Paperoni i udało się!
Zwykłą bibułę wysmarowałam klejem.


Zieloną bibułę zawinęłam mocno w rulon.


Nożyczkami rulon pocięłam na kawałki.


Z dwustronnej taśmy klejącej wycięłam motylka.


Ania nakleiła (nasze) Paperoni na motylka :)


To też dzieło Ani :)

Jeszcze wrócimy do Paperoni i zrobimy własnoręcznie wielokolorowe ruloniki i zabawki przestrzenne :)











6 komentarzy:

coscik pisze...

Jestem pod OGROMNYM wrażeniem ;)

ilapop pisze...

swietne!

Marta mama Nikusia pisze...


Może macie ochotę zabawić się w poszukiwanie skarbów i wyruszyć w rejs z piratem Rabarbarem? Jeśli tak to na naszym blogu w łatwy sposób można zdobyć "Dzieje Pirata Rabarbara" :)
Zapraszamy do zabawy:

http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/wakacyjne-poszukiwanie-skarbow.html

Jeśli nie macie ochoty brać udziału bardzo przepraszam za spam...

akinajka pisze...

Cieszę się bardzo.

akinajka pisze...

:-)

akinajka pisze...

Ale fajna zabawa :)
Zabieramy się za szukanie mapy.