poniedziałek, 29 marca 2021

Kwiaty z bibuły, krepiny

Kwiaty z kolorowej bibuły

Kwiaty z bibuły były zadaniem domowym dla osób chętnych z religii 

Kwiaty te trafią do Ośrodka Pomocy Społecznej jako nasz szkolny prezent. Mamy nadzieję, że tak kolorowych prezentów będzie dużo więcej i dzieci z innych klas też zrobiły coś wiosennego :)

Stół na samym początku był jeszcze niezaśmiecony. W internecie jest bardzo dużo różnych, ciekawych filmików o tym jak zrobić takie kwiaty.



Na liściach zapisałyśmy wiosenne życzenia i Ania się podpisała

Kolory są trochę zmienione przez sztuczne oświetlenie

Dzisiaj rano zrobiłam to zdjęcie i tutaj kolory kwiatów są prawdziwe 

Wycinanie i klejenie takich kwiatów zajmuje dobre parę godzin.
Gdyby Ani nie piętrzyły się kolejne zadania domowe to kwiatów zrobiłybyśmy o wiele więcej. Jednak pani z języka polskiego daje wszystkim w siódmej klasie nieźle popalić i zadaje ostatnio po 5, 6 zadań domowych: gramatyka, lektury, opisy, rozprawki, zaproszenia, zadania twórcze, a nawet pisanie listów gończych i nekrologów ;-) 
Na szczęście Ania uwielbia język polski, chętnie czyta i się uczy.



39 komentarzy:

  1. These look amazing and cute :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for the nice comment 🌼🌺🌷

      Usuń
  2. Wow ! You are very creative and talented !
    Happy new week !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, kolorowe kwiaty! na pewno sprawią radość innym osobom:) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiaty.
    Moja siostra kiedyś takie robiła.
    Ja niestety nie mam do nich ręki. Ani do żywych, ani do tych z bibuły XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do żywych trzeba mieć rękę i bardzo dobrą odżywkę w zapasie, ale tych papierowych można się szybko nauczyć. Te nasze też nie są idealne bo mało czasu na nie było, Ania zawsze cały ogrom zadań domowych ma zadane, część tych zadań już na przerwie, pomiędzy lekcjami robi🌺🌼🌷🌻🌺

      Usuń
  5. To naprawdę fajny pomysł.
    Pokażę ten post mojemu siostrzeńcowi, który uwielbia rękodzieło.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow aż z Indonezji😊🌞 Jasne, warto coś wspólnie zrobić. Pozdrawiam ❤️

      Usuń
    2. Tak, mój nowy przyjacielu. Przyjechałem z daleka w Indonezji, aby zobaczyć twoją dobrą pracę i blog.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe kwiaty :) Uwielbiam rękodzieło! Sama kiedyś takie robiłam, wspaniałe można poukładać bukiety :) Naprawdę cudowna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne! kiedyś takie robiłam ,333

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to piękne:) podoba mi się niezmiernie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne kwiaty! Ja z synem za niedługo będziemy ozdabiać jajka, tylko czekam aż będzie wolne od szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam, jeszcze jutrzejszy dzień i mają wolne☺️👍❤️

      Usuń
  10. Pięknie te kwiaty wyszły 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak za szkolnych czasów robiłam takie kwiaty, sprawiało mi to wiele frajdy! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) sądzę, że ucieszą każdego kto je otrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :) Nauczanie zdalne daje ostro popalic. Moja Dominika w 5 klasie tez nie ma lekko. Ciagle sprawdziany klasowki zadania. Duzo tego okropnie. Ona ma ADHD, wiec to nie jest latwe, ciezko jej sie skupic wszystko ja rozprasza a ma jeszcze dwie siostry. Jedna w 3 klasie, druga przedszkolak. Oj ciezko koszmarnie. Kwiaty z bibulki sa piekne, jestescie z Ania bardzo kreatywne. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo od 5 klasy zaczyna się ostra nauka. Dla Ani 5 klasa była ciężka, miała same 5 i 6, ale uczyła się prawie dziennie. Wrobiła się i nauczyła żeby dziennie coś szkolnego zrobić, nie robi sobie zaległości. Będzie dobrze, dziewczynki podrosną i z każdym rokiem będzie u Was spokojniej😊 Trzymam za Was kciuki i życzę dużo zdrowia, radości i szczęścia❤️

      Usuń
  14. Super, bardzo fajne :-) I jaki wspaniały cel :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiaty i szczytny cel! Na pewno ucieszą niejedną smutną i zagubioną osobę.
    Doskonały pomysł z życzeniami na liściach!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te kwiaty. Piękne kolorki. Od razu weselej się robi :) Pisanie nekrologów! :) chyba ją trochę fantazja ułańska poniosła 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła, że na egzaminach to mogą mieć😳, ale przyjemnie się tego nie piszę💓

      Usuń
  17. Piękne, kolorowe, super🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te kwiaty 😍
    Aż mi się przypomniało jak będąc małą dziewczynką sama lubiłam robić takie cudeńka z bibuły 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Rączki pracowały. Kwiaty piękne, a inicjatywa jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers