poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Serafina bawi się na placu zabaw w Krowiarkach

- Cześć, jestem w Krowiarkach i zwiedzam zamek

- Wszystkie drzwi do zamku były niestety zamknięte! Dobrze, że mają tutaj taki ciekawy plac zabaw

- No już dobrze siedzę, nie jestem małym dzieckiem!

- Ta nadopiekuńczość Ani mnie przerasta!

- W torebce mam kamienie, oby mi się nie wysypały!

- Nie tykaj mnie, dam sobie sama radę!

- Zjeżdżaaaam!!!

- Jeszcze jedno zdjęcie, zrób szybko bo nie zdążysz!

- Siedzę na kamieniach, ałć!
 
- Całkiem fajna ta wyprawa, a Wy tyko zwiedzalibyście zamki! 

Pomarańczowa bluza Serafiny jest uszyta przez babcię Ani, zdjęcia i przygotowanie laleczki do zdjęć - Ania
Zaległy post ze stycznia

Zamek w Krowiarkach




23 komentarze:

  1. Wspaniała sesja. Ubranie Serafiny w sam raz na wygibasy na placu zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubranie jest mega. Fajna stylówa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój. Fajnie jest się tak pobawić na placu zabaw 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylówa pierwsza klasa :)
    Bardzo fajnie opowiedziana i sfotografowana historia. Wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiała się świetnie bawić ;) Piękna ta szara bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lalki chcą być takie samodzielne, ale bez nas nie ruszyłyby się z domów. Niewdzięcznice małe! Psotne łobuziaki! :D Śliczna laluszka i świetny plener :-) Super ubranko z kapturkiem z uszkami. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, a szczególnie z Serafiną mamy największy kłopot 😊 Jest bardzo pewna siebie i Ania z nią ma ręce pełne roboty🤭

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Cudowna sesja :) Piękne zdjęcia pełne radości!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten zamek, szkoda, że taki zaniedbany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sesja zdjęciowa, Serafina jest bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, potrafi pozować❤️💓

      Usuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers