niedziela, 18 kwietnia 2021

Szkice i twórczość ''menela'' - pomysł autorki :)

Proszę się przygotować, bo nie będzie dzisiaj tak słodko i kolorowo jak w naszym ostatnim poście :)

Oto tajemniczy Wirt z kreskówki ''Over the Garden Wall''

To jest zdjęcie z pierwszej strony nowego szkicownika Ani. Ostrzega ono oglądającego przed dziwnymi pomysłami artystki, które mogą zaskoczyć lub mocno zdziwić :)

I oto pierwsze takie zdjęcie! Dziewczyna elf

Postać całkowicie wymyślona przez artystkę, która mogłaby zagrać w grze Sally Face

Ta sama postać w innych ubraniach...

...i jej twarz w przybliżeniu

Postać wymyślona przez Martynkę (koleżankę Ani), narysowana przez Anię. Postać stworzona pod kątem Sally Face

Niektóre prace są brudne, jest to celowy zabieg mojej, kochanej artystki :-)



 

48 komentarzy:

  1. Śliczne rysunki, bardzo klimatyczne. Zawsze podziwiam oryginalne prace, odbiegające od normy, trzeba do czegoś takiego mieć dryg i wyobraźnię, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam mojej zapracowanej artystce ten komentarz i cieszy się. Właśnie pisze teraz test z angielskiego i zadanie domowe z polskiego, dlatego ja zajmuję się jej blogiem😊 Pozdrawiamy❤️❤️❤️

      Usuń
  2. No no, rysunki są naprawdę świetne. Twoja mała artystka ma, według mnie, ogromny talent. Powinna pójść w tym kierunku. BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie dalej rysowała, zobaczymy. Ania chce iść do liceum, ale technikum graficzne też byłoby fajne. Szkoda, że nie ma u nas liceum plastycznego. Dziękujemy❤️🌞

      Usuń
  3. Te rysunki są naprawdę świetne, najbardziej podoba mi się twarz w przybliżeniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pastelowych kolorach, też mi się podoba💓😊

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Wow, wspaniałe rysunki! Jestem zachwycona, naprawdę talent!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe! Widać pasję i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy pościel dziecięca pisze...
    Bardzo ciekawe, inspirujące i klimatyczne rysunki :)

    19 kwietnia 2021 15:53

    OdpowiedzUsuń
  7. szkice śliczne:) ręka rysownika:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rewelacja! szanuję za taki talent, ja totalnie nie ogarniam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, kiedy dzieci mają jakąś pasję. To bardzo twórcze i wszechstronnie oddziałujące na rozwój. Bardzo fajne postaci, rysunki :-) Brawo. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że takie rysowanie wyrabia też cierpliwość, dziękujemy ❤️💓

      Usuń
  10. Świetne są te szkice, Bardzo mi się podobają. Szkoda, ze ja nie umiem tak malować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno umiesz, trzeba tylko spróbować ❤️❤️

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba pomysłu przedstawienia na rysunku ,takiego "ostrzeżenia" 🙂
    Praca jest naprawdę przepiękna 🙂
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za to nie mam totalnie telantu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, wątpię. Trzeba tylko spróbować😊❤️💓

      Usuń
  13. Piekne rysunki, ja nawet linii nie potrafię prosto narysować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe znam ani kreskówki, ani gry, ale prace są bardzo klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kreska :) Mam słabość do tych wielkookich laleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie! Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne prace, bardzo pomysłowe <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuupeeer! Ale ekstra :D sama chciałabym tak rysować :D

    OdpowiedzUsuń

Odpiszę i chętnie coś napiszę na Twoim blogu :-)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers